tisdag 1 februari 2011

Vårigaste kavajen ever

Hej på er raringar
Hoppas ni mår bra och slipper förkylningar, kräksjukor och annat otäckt? Själv hostar jag fortfarande, fem jävla veckor senare! Och febern har suttit i lika länge. Och det onda i bröstet. Inte konstigt om man blir lite trött och nere. Men idag har jag varit hos doktorn och tagit prover och fått penicillin. Så nu jäklar ska jag bli frisk! Jag passade på att köpa mig en flaska Chi-san mot tröttheten när jag ändå var på apoteket. Har ni provat? Funkar det?

Mitt i gnället så har jag drömt mig bort mot våren igen. När jag såg kavajen och linnet från La Redoute så hamnade jag plötsligt i april någon gång och allt var grönt.Snaaaart så. Nu är det ju februari mina vänner. Sakta men säkert :)

Kavaj och linne från LaRedoute. Finns upp till stl 48 har jag för mig.

Och här har vi en gråmelerad sak som funkar året runt. Till sandaler, ballerinas, converse på våren och till kängor eller stövlar nu. På rea dessutom. 220:-. Upp till 50/52.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar