onsdag 2 februari 2011

Dagens bruna tips.

Good morning sunshine :)
Ni som följer mig vet hur jag babblat om de där gröna trätofflorna från H&M, och nu har jag beställt. Fast inte i grönt. Den dagen jag skulle beställa var just de gröna slut i storlek 38 så jag valde ett par bruna istället. Dels för att risken finns att när jag väl kan använda dem kanske jag tröttnat på grönt, och dels för att brunt remtofflor passar till de flesta sommarkläder. Jättefräscht till jeans till exempel. Eller en vit klänning,svarta shorts...u name it.

Här är pjucksen. Jag hade dessutom 25% på en vara så jag bockade, tackade och klickade hem dem.

Ett flätat brunt skärp funkar dessutom alltid. Jag tror aldrig det blir omodernt, bara mer eller mindre hippt. Snyggt till tofflorna dessutom.

En väska i brunt skinn är också snyggt till våren. Den här påsväskan är i getskinn och finns på LaRedoute. 499:- kostar den.

Det här funkar också fint till den här stilen. För mycket bling blir inte snyggt men ett armband från humanity vore snyggt.350 kronor( vill du köpa armbanden så är det på campadre. länken dit: http://campadre.se/tipsa/45165

1 kommentar:

  1. Jag har de bruna och de är suuuupersköna och snygga. Jag beställde faktiskt de gröna och de korallfärgade också - vet inte vilka jag ska behålla men ett par till SKA jag ha!!!

    SvaraRadera