söndag 30 januari 2011

Trosor från Thomas Sabo

Jag har ju glömt att berätta om mina trosor! Eller om det är en liten kjol? Fast mina trosor är oftast sådär höga så jag bestämmer att det är ett par rosa underbyxor. Jag fick dem i julas och de matchar bh'n jag fick när jag fyllde år. Jag äääälskar Thomas Sabos berlocker!

Så himla söta! Tack Heléne!

Eftersom man bara kan ha tre berlocker samtidigt i mitt halsband så byter jag. Nu får sandalen vila lite eftersom det är vinter, men sen så! Men jag vill ju ha de andra också...samtidigt. Får nog skaffa ett halsband till.

Det finns ju budgetalternativ här för den som tycker det är lite för saftiga priser på Sabo. Pilgrim har till exempel många fina berlocker, armband och halsband för en billigare peng. Just nu kan man köpa på campadre men de finns ju i vanliga butiker också. Jag blir så glad av miniatyrsaker!
Länken dit för den som inte är medlem: http://campadre.se/tipsa/45165


Den här sandaletten från Pilgrim är ju så fin! 72 kronor.

Finns i "guld" också.

Och resväskan! Jag undrar varför jag alltid tyckt om små saker? Dockskåp fascinerar mig fortfarande. 80 kronor.

Sköldpaddor är så underbara. Jag hade själv en när jag var liten. Jag sprarade honom i några veckor efter han dött för jag var inte helt säker på om han verkligen var borta eller om han kanske sov.80 kronor.

Halskedja för berlockerna. 56 kronor.

Eller armband om man hellre föredrar det. Alla silvergrejjor är silverpläterade och de i guld är guldpläterade. 56 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar