söndag 30 januari 2011

Det var en kyckling som hette gullefjun...

Just nu tycker jag att butikernas utbud överlag är skittråkigt. Det är beige, marinblått och en massa hiskeliga mönster. Till exempel Gina Tricot ser ut att ha tagit Marty Mcfly's bil och kört hela vägen tillbaks till 1987 och hämtat med sig en tantaffärs lager.

Jag hoppas det kommer färg snart! Divided på hm har mycket färg men hepp, där går storlekarna bara upp till 42. Men en del färgglatt att pigga upp mina svarta kläder med har jag hittat. Som min gula sjal från Jack&Jones. Det är ju gult och grönt för mig nu som ni märkt ;)

Accessoarer kan man hitta lite överallt. Den här dök lite otippat upp på killarnas avdelning.

Den här knallgula blåsan finns på HM. I butikerna har jag bara sett upp till storlek 44 men på nätet finns den upp till 46.

Ett gult linne under en svart kofta till ett par jeans vore piffigt nu. 49.50:- på Lindex.

Den här gula klänningen från hm är också riktigt fin. Svarta kängor och svart kofta till den här så funkar den nu också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar